Pagini

duminică, 8 decembrie 2013

Un copil neascultător



Am aşteptat cu nerăbdare acea zi de duminică în care eu şi colegii mei am hotărât să mergem la un picnic în poiana de lângă pădure.

            Se aude un lătrat subţire. Era Azorel, căţelul lui  Matei.
Stăpâniţi de emoţie, urcăm drumul către acel loc. Soarele îşi trimite cu dăruire razele printre floricelele albe care încarcă pomii. Albinele zumzăie în voie. Păsărelele zburau parcă speriate deasupra noastră. Poieniţa era plină de floricele albe şi violet. Ne-am apucat să culegem fiecare câte un bucheţel.
            Andrei văzu o vrăbiuţă care se lăsă uşor într-un copac. L-am rugat să culeagă cu noi floricelele şi să o lase în pace. Profitând de neatenţia noastră a alergat acolo. Era un cuib şi avea câteva ouă. Vrăbiuţa speriată a început să ciripească deasupra noastră. Azorel începu să latre. Când ne-am apropiat şi noi, Andrei stricase cuibul cu tot cu ouă.
            Toţi ne-am supărat pe el, când am văzut ce faptă rea a făcut şi cât de neascultător a fost!...
                                                                                      
                                                                                                        Sofia Ioana,  Clasa a V-a B

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog