Pagini

duminică, 8 decembrie 2013

Cufărul cu comori



Se înserase şi începuse să plouă.
Picăturile de ploaie ne salutau la fereastră. Fratele meu alergă în pod, împiedicându-se de un cufăr fermecat, cine ştie, poate cu rubine şi smaralde. Eu strigam să văd ce s-a intâmplat. Urcându-mă, am aflat ce a găsit. Am deschis cufărul şi am zărit câteva cărţi vechi. Pe o copertă scria: „Poveştile sunt cheia intrării în lumea personajelor ! Citiţi şi veţi înţelege magia lor. Vă rog să povestiţi dorinţa mea şi  altor copii.’’  
                                                                                                                 Semnat,                                                                                                              Prinţesa Cărţilor


Noi, ucenicii cărţilor, uimiţi de mesajul cărţii,  ne-am gândit să începem să citim. Primele cuvinte ne-au furat imaginaţia şi aşteptam să vedem dacă Cenuşăreasa va merge la bal sau dacă cocoşul a găsit punguţa cu cei doi bani.

Cuvintele poveştilor ne-au răpit şi aşa am reuşit să intrăm în cărţile pline de aventură şi mister. De atunci, am ştiut că adevăratele comori nu sunt aurul şi bijuteriile ci cărţile care ne deschid porţile spre cunoaştere.
                                                                                             Apopei Ioana-Livia
                                                                                                                                       Clasa a IV-a A

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog