Pagini

duminică, 8 decembrie 2013

Semnul întrebării



Eu sunt Semnul Întrebării.
Îmi poţi zice ,,Întrebare”. Sunt sigur că vrei să ştii ce fac eu ziua!... Ca şi voi, dimineaţa mă spăl, îmi pieptăn părul scurt şi îmi fac patul.
Când vine vorba de mâncare, mhh... sunt cam pretenţios. Mănânc lapte cu cereale care se numesc ,,Musli”, deşi nu mă prea pricep la arta culinară. Sunt curios să ştiu ce mâncaţi voi dimineaţa.
Mai târziu mă duc la verişoara mea, Punctul, să bem o cană de cafea cu frişcă şi să vorbim despre cât de bună face ea cafeaua, cât timp sora mea, Exclamaţia, e la şcoală, iar părinţii mei, Apostroful şi Cratima sunt la serviciu .
Pe la ora zece vin acasă. Îmi aleg o carte din uriaşa mea bibliotecă, pe care o citesc. Azi iau ultima mea carte din bibliotecă (cuprinde zece milioane două mii nouă sute nouăzeci şi nouă de cărţi): ,,Mâna stângă a lui Dumnezeu” de Paul Hoffman. La ora douăsprezece mă culc pentru zece minute, să-mi refac forma.
După ce ,,mă gătesc”, mă duc la clasa a VI-a A, la ora de română să-i ajut pe elevi să găsească răspunsurile, pentru ca doamna profesoară să se mai odihnească,... mult a mai lucrat ca ei să ne priceapă, dar tot există unii care nu ne ştiu bine.  După ora de română mă duc la prietenii mei: Două Puncte, Virgulă, Ghilimele şi Puncte de Suspensie. Acolo îmi iau cina şi jucăm jocuri ca Macao, dar mai zicem şi glume. La ora şapte vin acasă să o ajut la teme pe Exclamaţie, apoi mă culc. A fost o zi obositoare? Cam aşa îmi petrec eu o zi din viaţă! …
 V-am spus ce fac eu într-o zi.
                  Ei  bine, voi ?
                              
 Macovei Ana,
Clasa a VI-a A

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog