Pagini

duminică, 8 decembrie 2013

Impresiile unui elev de clasa a VIII-a A




Ziua de 15 septembrie 2010, fără să ştim, ne aducea începutul unui nou capitol din ceea ce însemna, de atunci şi până astăzi, patru ani în care, alături de colegi, am învăţat să fim uniţi, la fel ca o familie, alături de domnul diriginte care a ţinut loc de tată pentru noi la şcoală.

Alergând entuziasmaţi către porţile largi deschise ale şcolii am început uşor-uşor să ne întrebăm ce înseamnă şcoala. Şi-am aflat ! O întrebare la care răspunsul l-au dat dragii profoseri, cărora le suntem astăzi datori  pentru tot ceea ce au făcut,  care încercau să ne cunoască şi să ne amintească ceva: ei sunt la şcoală pentru a aduce în inimilor elevilor roadele învăţăturii şi ale perseverenţei. Şi-au reuşit ! Acum suntem elevi răspunzători, în clasa a VIII-a, care  nu se sfiesc să-şi aducă aminte cum erau în clasa a V-a, când, pentru prima oara se despărţeau de mult iubita lor învăţătoare, care şi ea a avut răbdare şi multă încredere că elevii ei timizi vor ajunge într-o zi copiii care să dorească să-şi cunoască limitele şi, atunci când reuşesc, să-şi dorească şi mai mult! 
Cum eram în clasa a VII-a? Desigur! eram nerăbdători să ajungem odată în clasa a VIII-a!... Uită-ne acum, elevi mulţumiţi de rezultatele lor şi care încă işi aduc aminte cu drag de lucrurile frumoase, cât şi mai puţin frumoase, făcute împreună.                       
Timizi, nerăbdători şi dornici să răsfoim cărţile ... aşa mă gândesc că eram noi la începutul noului  joc din viaţa noastră. Joc pe care am reuşit să-l ducem pe umeri până în aceste momente, când ne gândim că, din nou, vom fi nevoiţi să ne despărţim de ,,familia noastră’’. Nu m-am gândit că o să pot să mă ataşez vreodată atât de tare de  colegi, profesori şi de şcoala care ne-a fost un cămin al învăţăturii.
De câte ori am râs, am plâns sau am fost nefericiţi,  domnul nostru diriginte, nu s-a dat în lături să ne ajute, dându-ne sfaturi şi ridicându-ne moralul. Profesorii , merită toate laudele, pentru că datorită lor astăzi noi suntem elevi sârguincioşi, care îşi doresc să nu-şi dezamăgească părinii şi dascălii. Momentele tensionate în care am stat cu sufletul la gură au fost eclipsate, atunci când rezultatele au fost pe meritul nostru.
La şcoala noastră am învăţat un lucru pentru toată viaţa- Ai câştigat,continuă, ai pierdut, perseverează!  
            De aici şi gândul că putem întotdeauna mai mult !
                                                                                                        Mihăilescu Paula-Iuliana,
                                                                                                    Clasa a VIII-a A

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog