Pagini

duminică, 8 decembrie 2013

Impresii după opt ani de şcoală



Suntem în clasa a VIII-a A şi abia acum ne dăm seama că am petrecut atâţia ani frumoşi în această scoală!... Nu ne-am dat seama pană acum (şi nici nu o să ne dăm seama) cât de repede a trecut vremea. 
Amintirea însă va rămâne scrisă şi peste mulţi, mulţi ani însemnată pe acest petic de hârtie. Cuvintele sunt însă prea puţine şi prea sărace pentru a exprima cu adevărat ce a însemnat pentru mine această şcoală.
Îmi aduc aminte chiar şi acum  de primele clipe petrecute în această şcoală când am trecut pe sub buchetele de flori atunci, în  clasa I; mai târziu, peste patru ani, am fost şi noi  cei care am ridicat buchetele de flori pentru proaspeţii boboci şi iată... acum, după ani de muncă, viitori absolvenţi ai clasei a VIII-a. Câte s-au întâmplat, de atunci până acum, câte întrebări am pus, şi câte răspunsuri am primit, câte lacrimi şi câte zâmbete au fost ... toate abia acum dau roade.
Educatoarele, cele care au avut grijă să ne introducă în lumea poveştilor, au fost ca şi temelia unei case, învăţătoarele  ne-au zidit şi ne-au şlefuit, ca noi să ştim de toate, au fost zidarii noştri, iar profesorii ( cei care ne au şi astăzi în ghidare) au fost şi sunt acoperişul, ferestrele, intrările şi ieşirile  casei noastre, adică a minţii.
Cu toţii mereu ne-aţi înţeles, aţi avut încredere în noi că vom fi aceiaşi elevi silitori ca la început.

Brădăţanu Livia, clasa a VIII-a A

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog