Pagini

duminică, 8 decembrie 2013

Arc peste timp, de Onofrei Laura



Arc peste timp

Zilele blânde ale toamnei au pus stăpânire peste sat. Vrăjiţi de covorul multicolor de frunze, am purces la pas, împreună cu doamna învăţătoare, pe urmele înaintaşilor.

Atunci am primit vestea că ne vom implica într-un proiect cu tema „Arc peste timp”. Au curs râuri de întrebări din rândul elevilor, însă, la fiecare popas prin localitate, am aflat poveşti şi legende interesante despre stămoşii noştri. Acum avem certitudinea că înaintaşii erau oameni binevoitori, ambiţioşi, implicaţi în bunul mers al lucrurilor, altruişti, trăsături morale ale persoanei despre care am discutat în orele de educaţie civică.
La ora de educaţie muzicală, doamna învăţătoare ne-a învăţat Imnul Băii de care am fost foarte surprinşi.
Evaluarea s-a realizat în cadrul orei de abilităţi practice, ocazie cu care doamna învăţătoare ne-a propus realizarea unui acrostih:
B- bunăstare
A-    ambiţie
I-       implicare
A-    altruism
Suntem tare mândri de faptul că au trăit asemenea oameni pe aceste locuri, iar noi vom duce cu mândrie aceste valori      mai departe!    

Onofrei Laura, 
cl. a II-a, structura 2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog