Pagini

duminică, 8 decembrie 2013

ŞCOALA VĂZUTĂ DE ELEVII CL. a II- a B



         ,,Noi învăţăm la şcoala ce poartă numele marelui învăţător Nicolae Stoleru. Este o clădire mare, frumoasă, cu multe săli de clasă, laboratoare şi cabinete.Îmi este foarte drag să vin la şcoală, pentru că aici învăţ multe lucruri despre viaţă.’’
                                       ( Cazamir Andrei)


      ,,Şcoala mea este pentru mine ca o mare familie, iar doamna învăţătoare ne este ca o mamă. Mă simt bine între colegii mei, la ore, dar şi în pauze.
         În ceea ce priveşte obiectele, am unul preferat- Educaţia plastică, unde creez lucrări interesante, admirate de colegi. Numai aici pot să mă desfăşor, să aştern pe foi albe tot ce visez, astfel încât să dau viaţă unor mici opere de artă.
        Ce bine că există şcoala!’’
                                         ( Biserică Larisa)

        ,,Şcoala este o modalitate de a fi mai deştept. Aici poţi învăţa multe lucruri noi, interesante, pe care nu le afli de la televizor sau calculator. Împreună cu doamna învăţătoare desfăşurăm  activităţi deosebite de orele obişnuite, în sprijinul naturii sau frumoase concursuri şi serbări şcolare.
           Mă bucur că există o şcoală ca a noastră!’’
                                                                        (Apopei Alexandru)

       ,,A merge zi de zi la şcoală e o bucurie pentru mine. Am descoperit- o încă din clasa I. Nimic nu mi se pare prea greu. Dacă nu înţeleg ceva, cer explicaţii doamnei învăţătoare şi toată neînţelegerea dispare. Mie îmi plac cel mai mult concursurile şcolare, la care am participat şi am obţinut premii multe:
 ,, Euroşcolarul’’,  ,, Comper’’,  ,,Voinicelul’’.
       Vreau ca, învăţând cât mai multe lucruri, să devin un om inteligent.’’
                                                                              ( Pintilie Alexandru)

       ,,Pentru mine, şcoala este un paradis. Aici este frumos, curat şi învăţ numai lucruri bune, care îmi vor folosi în viaţă.’’
                                                                                ( Macovei Gabriel)
     ,,Şcoala  este pentru mine o comoară de înţelepciune. Noi trebuie să deprindem învăţătura pe care şcoala ne- o pune la dispoziţie pentru a avea un viitor cât mai bun.’’                                                                        

(Dohotariu Gabriel)

        
,,Mie îmi place mult să învăţ. Cel mai mult îmi plac Limba şi literatura română, Lectura şi Abilităţile practice. La matematică îmi plac exerciţiile cu termen necunoscut. Toate acestea le- am putut descoperi doar pentru că învăţ la şcoală.
           Şcoală, îmi eşti dragă, pentru că doar prin tine pot afla atâtea lucruri noi!’’
               ( Martian Diana)
         ,,A învăţa la Şcoala „Nicolae Stoleru” din Baia este o fericire. Nu numai pentru că este una dintre şcolile deschise demult, acum 150 de ani, dar mai ales pentru că poartă numele unui mare învăţător, care, aşa cum mi- a povestit bunica, a făcut multe lucruri mari şi pentru locuitorii satului: i- a adus să înveţe carte şi pe oamenii mai în vârstă care nu ştiau să citească,  i- a învăţat să cultive corect pământul, dar şi să răsădească legume şi zarzavaturi, să planteze pomi fructiferi şi viţă de vie, să fie credincioşi şi respectuoşi, buni gospodari.
Domnul Stoleru a fost şi un erou, care şi- a dat viaţa în luptă, fiind răpus în munţii Călimani. Pentru toate acestea, sătenii din Baia i- au ridicat în semn de recunoştinţă o statuie  în centrul satului.
         Mă mândresc că sunt elevă a acestei şcoli, unde a învăţat toată familia mea.’’                                           
 (Munteanu Sorina)
    
 ,,Oare ce m- aş face fără şcoală? Cum aş şti să mă descurc în viaţă?
            Şcoala este singura care ne învaţă cum să trăim frumos, să deţinem acele lucruri care să ne ajute pe tot parcursul vieţii.’’
                                               (Stegari Fabian)
     
,,Şcoala = Educaţie / Educaţia = O viaţă mai bună’’
                           (Gavril Paula)

           ,,A învăţa e un lucru frumos pentru mine. Poţi deveni cu timpul un om educat, cu multe cunoştinţe, care va putea aduce un câştig pentru lumea înconjurătoare.’’
  ( Pădurean Florin-  Gabriel)

,,Şcoala şi clasa mea este ca o a doua familie. Îmi dă căldură şi dragoste, dar şi învăţătură şi educaţie pentru viaţa mea viitoare.’’
                                                                           ( Ihnatiuc Adrian)


ŞCOALA


Şcoală, eşti frumoasă
Şi prietenoasă.
Îmi aduci în viaţă
Carte şi povaţă.

Să învăţ îmi place,
De aceea, eu
Scriu o poezie
Despre rostul tău.
                              
 Mleşniţă Rareş
      Cl. a II- a B
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog